loading...
Internet Download Center
بصير جون بازدید : 20183 سه شنبه 20 مهر 1389 نظرات (2)

دانلود سریال اسپارتاکوس Spartacus: Blood and Sand با لینک مستقیم

 

spartacus blood and sand  دانلود سریال اسپارتاکوس Spartacus: Blood and Sand

نام سريال : اسپارتاکوس : خون و ماسه Spartacus: Blood and Sand

سبک سريال : اکشن , درام , فنتزی

رتبه سريال : —

ميانگين حجم هر قسمت : 160 MB

تعداد قسمت ها : آپدیت هفتگی (تا قسمت )13

توضيحات بيشتر : http://www.imdb.com/title/tt1442449/

خلاصه داستان:

این سریال داستان اسپارتاکوس در 73 سال پیش از تولد عیسی مسیح میباشد. اسپارتاکوس که برده ای در روم بود برای گلادیانوری اموزش میدید اما همراه با بردگانی دیگر از مدرسه گلادیاتورها فرار کرده و اولین قیام بردگان با بیش از 120.000 جنگجو را رهبری کرد.

در این سریال داستان این گلادیاتور بازسازی شده و داستانهائی تخیلی به ان افزوده و از تکنولوژِی بسیار پیشرفته ای برای ساختن ان استفاده شده است.

بصير جون بازدید : 3603 دوشنبه 19 مهر 1389 نظرات (0)

 

( دانلود سریال Vampire Diariesبا لینک مستقیم و سرعت بالا  )

ژانر: درام, ترسناک, عاشقانه

نام سریال: The Vampire Diaries | خاطرات خون آشام

کیفیت: HDTV – عالی

فرمت: AVI

حجم: هر قسمت ۱۵۰ MB

زمان: هر قسمت ۶۰ دقیقه

امتیاز: 8٫0/۱۰

تاریخ اکران: ۱۰ September 2009

زیرنویس فارسی: دارد

بازیگران:

Nina Dobrev, Paul Wesley, Ian Somerhalder, Steven R. McQueen, Katerina Graham …

خلاصه داستان:

سریال جدید شبکه CW که بر اساس داستانی با همین نام ساخته شده، همونطور که از اسمش معلومه حول محور خون آشام ها دور می زنه. از لحاظ مضمون میشه گفت تو مایه های True Blood و فیلم Twilight ه. موضوع داستان دختری به نام الینا ست که به تازگی والدینش رو در تصادف رانندگی از دست داده و در اثر این واقعه اشتیاق و نشاطش به زندگی رو از دست داده، تا روزی که با استیفن آشنا میشه … خون آشام اصلی داستان یعنی استیفن، موجود باوجدانیه که هنوز انسانیتش رو از دست نداده، به انسان ها علاقه منده و از خون حیوانات تغذیه می کنه، ولی برادرش دیمن که کینه شدیدی هم از استیفن به دل داره، هدفی غیر از آزار برادرش نداره، و برای جان انسان ها هم کوچک ترین ارزشی قائل نیست …

نقش دیمن رو Ian Somerhalder بازی می کنه که قبلا توی سریال لاست دیدیمش …

 
بصير جون بازدید : 3595 دوشنبه 19 مهر 1389 نظرات (1)

 ( دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا )




نام سریال: The Vampire Diaries | خاطرات يك خون آشام

ژانر: درام, ترسناک, عاشقانه

کیفیت: HDTV – عالی

فرمت: AVI

حجم: هر قسمت ۱۵۰ MB

زمان: هر قسمت ۶۰ دقیقه

امتیاز: 8٫0/۱۰

تاریخ اکران: ۱۰ September 2009

زیرنویس فارسی: دارد

بازیگران:

Nina Dobrev, Paul Wesley, Ian Somerhalder, Steven R. McQueen, Katerina Graham …

خلاصه داستان:

سریال جدید شبکه CW که بر اساس داستانی با همین نام ساخته شده، همونطور که از اسمش معلومه حول محور خون آشام ها دور می زنه. از لحاظ مضمون میشه گفت تو مایه های True Blood و فیلم Twilight موضوع داستان دختری به نام الینا ست که به تازگی والدینش رو در تصادف رانندگی از دست داده و در اثر این واقعه اشتیاق و نشاطش به زندگی رو از دست داده، تا روزی که با استیفن آشنا میشه … خون آشام اصلی داستان یعنی استیفن، موجود باوجدانیه که هنوز انسانیتش رو از دست نداده، به انسان ها علاقه منده و از خون حیوانات تغذیه می کنه، ولی برادرش دیمن که کینه شدیدی هم از استیفن به دل داره، هدفی غیر از آزار برادرش نداره، و برای جان انسان ها هم کوچک ترین ارزشی قائل نیست …

بصير جون بازدید : 3406 دوشنبه 19 مهر 1389 نظرات (3)

 ( دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا ) 

 (  تا قسمت اخر از فصل 2  ) 


سازنده : Stephanie Savage & Josh Schwartz
ژانر : درام ، رمانتیک
امتیاز : 7.9/10
فرمت : MKV
حجم : 150MB * 5
زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه ســریال :

دختر شایعات اسم مجموعه ایی تلویزیونی است که به زندگی طبقه ی ثرونمند آپرایست منهتن و نوجوانان آن از جمله بلر والدروف که همه آرزوی زندگی مرفه و پرزرق و برق او را دارند می پردازد. راوی ماجراهای مجموعه دختر شایعات نام دارد که در اینترنت وب سایت دارد و اخبار و شایعات مربوط به افراد را منتشر می کند اما هیچ کس از هویت و نام واقعی او خبر ندارد. داستان از آنجا شروع می شود که شایعه می شود سرینا ون دروودسن که قرار بود به مدرسه ی شبانه روزی برود به محله ی آپرایست بازمی گردد. سرینا سابق دوست صمیمی بلر بوده که اکنون رابطه شان رو به سردی گذاشته است چرا که بلر عاشق نیت آرچیبالد است که سابقا با سرینا هم سروسری عاشقانه داشته است. بلر پارتی بزرگی ترتیب می دهد اما سرینا را دعوت نمی کند. سرینا نیز با دن هامفری طرح دوستی می ریزد و شب پارتی به کنسرت می رود. جنی هامفری, خواهر دن که از وستان بلر است به پارتی می رود و در آنجا طعمه ی چاک باس, پسر هوس باز فیلم قرار میدهد.

بصير جون بازدید : 1801 دوشنبه 19 مهر 1389 نظرات (0)

 ( دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا )

ژانر: کمدی, اجتماعی

نام سریال: قهوه تلخ

کیفیت:  کیفیت معمولی

فرمت: wmv

حجم: هر قسمت ۱2۰ مگابایت

زمان: هر قسمت ۴۵ دقیقه

تاریخ انتشار: ۱۳۸۹

کارگردان: مهران مدیری

بازیگران: مهران مدیری ، سیامک انصاری ، محمدرضا هدایتی ، سحر زکریا ، الیکا عبدالرزاقی ، آرام جعفری ، برزو ارجمند ، رضا فیض نوروزی ، سحر جعفری جوزانی ، نادر سلیمانی ، رضا نیکخواه ، هادی کاظمی ، علی لک پوریان ، بیژن بنفشه خواه ، فلامک جنیدی ، عارف لرستانی ، شایان احدی فر ، رامین پور ایمان ، فاطمه هاشمی ، مریم بخشی ، شادی احدی فر ، جواد عزتی ، سعید پیردوست ، بیوک میرزایی ، ساعد هدایتی ، سام نوری ، حمید کاشانی

خلاصه داستان: داستان آن با بازی سیامک انصاری در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان که در دنیای امروز می‌گذرد، یک فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌کند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود که در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.

توضیحات: سریال جذاب قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری به صورت هفتگی وارد شبکه خانگی می شود و بعد از هر پخش هفتگی ، میتوانید سریال را از مركز دانلود رايگان با لينك مستقيم دانلود کنید.


توصیه ما: با توجه به اینکه این سریال در صدا و سیما اجازه پخش نیافت در رسانه ما برای حمایت پخش خواهد شد خواهشا کسانی که امکان خرید رو دارن خریداری کنند با تشکر.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 3,686
  • بازدید کلی : 64,391